1) Jak dlouho trvá odeslání objednávky?

Vaše objednávka je připravena a předána vybranému přepravci do 24 hodin v pracovních dnech.

2) Jako způsob doručení jsem zvolil/a Zásilkovnu, ale neobdržel/a jsem žádný e-mail s výběrem pobočky, proč?

E-maily s výběrem poboček Zásilkovny jsou zasílány manuálně v pracovní době mezi 8:00 a 18:00.

Pokud Vám e-mail nepřijde do 2 hodin po objednání během pracovní doby, zkontrolujte prosím složku se spamem.

3) Vybral/a jsem manuální platbu, ale neobdržel/a jsem žádný e-mail s platebními pokyny, proč?

E-maily s údaji o platbě jsou zasílány manuálně v pracovní době mezi 8:00 a 18:00.

Pokud Vám e-mail nepřijde do 2 hodin po objednání během pracovní doby, zkontrolujte prosím složku se spamem.

4) Jak dlouho trvá vrácení peněz v případě vrácení objednávky?

Jakmile zboží přijmeme a zkontrolujeme, peníze budou odeslány na Váš účet během 24 hodin v pracovních dnech.

V závislosti na Vaší bance může trvat převod až 3 pracovní dny.

5) Chtěl/a jsem si objednat více kusů od jedné položky, ale není dostatek zásob.

Neváhejte nás kontaktovat na adrese info@dreamboutique.cz a my Vás budeme co nejdříve informovat o dostupnosti této položky.

6) Proč jsem dostal/a e-mail s informací, že dostanu platební pokyny, když jsem vybral/a patbu dobírkou?

Tyto emaily jsou automaticky generované a bohužel je není možné upravit.

V případě, že jste vybral/a zaplacení dobírkou, můžete tuto informaci ignorovat.

7) Vybral/a jsem doručení Zásilkovnou (99 Kč / 149 Kč) nebo PPL (139 Kč), ale chtěl/a bych zaplatit dobírkou.

Vezměte prosím na vědomí, že dobírka je zpoplatněna 20 Kč.

Za tímto účelem nás můžete kontaktovat na adrese info@dreamboutique.cz a my Vám rádi pomůžeme.

VŠE SKLADEM V ČR