Při doručení objednaného zboží je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

Zákazník má právo zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udáni důvodu. Tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu. Zboží musí být v původním obalu, nepoužité, neprané a včetně originálních visaček. Ke zboží přikládejte vždy číslo objednávky a kopii dokladu o koupi.

Pro úspěšné vyřízeni reklamace je nutné, aby kupující předložil doklad o koupi či jeho kopii. V závislosti na druhu vady a na povaze zboží bude oprávněná reklamace řešena výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny v souladu s právními předpisy platnými v ČR.

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na naši adresu (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

 

Vrácené zboží a reklamace zasílejte na adresu:

Dream Boutique

Pod Stolovou Horou 975/3, Praha 158 00

E-mail: info@dreamboutique.cz